Ideiglenes forgalomkorlátozások ezen a héten Zuglóban
2017. június 06. írta: BoldiG

Ideiglenes forgalomkorlátozások ezen a héten Zuglóban

forgalomkorlatozaszugloban-police-hu.jpg

A Budapesti Rendőr-főkapitányság értesíti a járművezetőket és az üzemeltetőket, hogy az alábbi forgalmirend-változás lép életbe a főváros területén, Zuglóban

A 24. K&H mozdulj! maraton- és félmaratonváltó-futóverseny miatt ideiglenes forgalomkorlátozás lesz 2017. június 6. és június 11. között Budapest XIV. kerületében.

Tilos megállni!

június 6-án 0 órától  június 11-én 24 óráig

a Budapest XIV., Ötvenhatosok terén a Benczúr utca és a Damjanich utca között mindkét oldalon,

 

június 10-én 16 órától   június 11-én 16 óráig

a Budapest XIV., Városligeti körúton a Kós Károly sétány és a Zichy Mihály út között mindkét oldalon, az Olof Palme sétányon a Műcsarnok mögötti kis utca és a Hősök tere között mindkét oldalon, Műcsarnok mögötti kis utcában az Olof Palme sétány és a Dózsa György út között mindkét oldalon,

Széchenyi Fürdő felőli, valamint szembeni félköríven a Paál László út és a Kós Károly sétány között mindkét oldalon, Paál László úton a Városligeti körút és a Kós Károly sétány között mindkét oldalon, Ivókút előtti utca mindkét oldalán az Ivókút előtti szakaszon

június 10-én 17 órától - június 11-én 16 óráig

a Budapest XIV., Ötvenhatosok terén a Műcsarnok melletti parkolóban a Műcsarnok és a Dózsa György út között.

 

Lezárásra kerül!

június 11-én 5 órától -  június 11-én 16 óráig

a Budapest XIV., Ötvenhatosok tere az Olof Palme sétány és a Dózsa György út között, Városligeti körút a Kós Károly sétány és a Zichy Mihály út között,

 

június 11-én 6 órától - június 11-én 16 óráig a Budapest XIV.,

Műcsarnok mögötti út az Olof Palme sétány és a Dózsa György út között,

 

június 11-én 7 óra 30 perctől - június 11-én 16 óráig a Budapest XIV.,

Olof Palme sétány a Hősök tere és Városligeti körút között, Zichy Mihály út az Olof Palme sétány és a Városligeti körút között,

 

június 11-én 7 óra 40 perctől - június 11-én 15 óra 30 percig

a Budapest XIV., Dózsa György út az Ötvenhatosok tere és a Damjanich utca között, Dvořák sétány az Olof Palme sétány és a Dózsa György út között.

 

Címlapfotó:police.hu

írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: szerkesztoseg@boldoguljzugloban.hu

Követed már a Boldogulj Zuglóban oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljzugloban.blog.hu/api/trackback/id/tr5112566299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása