A Közlekedő Tömeg fogalmazta meg nyílt levelét Tarlós Istvánnak, amelyben néhány egyszerű és könnyen belátható érv mentén igyekszik jobb belátásra bírni a meglehetősen vaskalapos városvezetőt.
Egyesületük a hőségriadó idején 35 ℃ fokos hőmérsékletet és 62%-os relatív páratartalmat is mért a kocsik utasterében - ám csúcsidőszakokban már márciusban is kellemetlen volt a fehér vonatokon utazni. Bolla Tibor vezérigazgató úr korábban elismerte, hogy még az infrastruktúrális rekonstrukció után sem lesznek biztosíthatóak azok a körülmények, melyek az M2-es vagy az M4-es metróvonalra jellemzőek.
Az mégis tarthatatlan, hogy ez így maradjon a következő 30 évre.
A 3-as metrót napi félmillió utas veszi igénybe jelenleg.
A BKV már több mint 2 milliárd forint kötbért követel a gyártótól. Ebből a klímaberendezések beszerelési költségének jelentős hányada fedezhető.
A szerelvények harmada már elkészült, azok áttervezése ugyan időt vesz igénybe, de a már ittlévő járművekkel az előírt járatsűrűség biztosítható, a felújítás megkezdése után pedig folytatható a régi szerelvények kiküldése.
A majdan elkészülő járműveket, lévén - a vezérigazgató által is elismerve - azokat szinte teljesen újragyártják, a gyártó klímával is felszerelheti.
Mindez a járműcsere szempontjából természetesen további csúszáshoz vezet, ezt azonban a BKV elfogadhatja annak fényében, hogy a következő 30 évben sokkal elfogadhatóbbá válik a szolgáltatási színvonal.
a teljes nyílt levelet ITT elolvashatja!
írjon nekünk, ha látott vagy hallott valamit: szerkesztoseg@boldoguljzugloban.hu
Követed már a Boldogulj Zuglóban oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!