Újabb “kreatív hullad-ék” a kerületünkben
2018. február 27. írta: Cseri Pali

Újabb “kreatív hullad-ék” a kerületünkben

zuglo-semselyi-hulladekvadasz-hu.png

Zugló Semsey utca köztéri szeméthelyzetéről érkezett bejelentés a hulladékvadászokhoz. A bejelentő elmondása szerint bárhol is jelentett be, süket fülekre talált. Vajon mi tehet ilyenkor egy helyi lakos?

Sok hasonló esettel találkoznak a hulladékvadászok, amelyek publikálás után pik-pak megoldottak.

A bejelentés szövege:

“Tisztelt Cím!

Zugló Semsey utca 13. előtt.

Ezt mar beküldtem egy párszor, de azóta se történt semmi. Én amúgy nagyon hálás vagyok, hogy foglalkoznak egyáltalán ezzel a témával, mert amikor megpróbáltam én jelenteni egy előző szeméthalmot, ide-oda labdáztak velem az önkormányzatnál.

Zugló, és a mi utcánk is folyton tele van ilyen kupacokkal, és a kukások nem viszik el.

Az egyik női magazinban olvastam erről az app-ról, azért próbálkoztam.

Köszönöm és üdvözlettel, egy helyi lakos!”

hulladekvadasz.hu

(kép: hulladekvadasz.hu)

 

Írjon nekünk, ha látott vagy hallott valamit: szerkesztoseg@boldoguljzugloban.hu

Követed már a Boldogulj Zuglóban oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljzugloban.blog.hu/api/trackback/id/tr3613703608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása